مشکلات ساعت هوشمند شیائومی
نوشته شده توسط : reza
 
اگرچه برای پاسخ به این سوال تحقیقات بیشتری لازم است ، می توان به یکی از آزمایش های منتشر شده مراجعه کرد.گلیوماس ، نوعی غده مغزی ، معمولاً از هر 1000 نفر فقط 3 نفر اتفاق می افتد و اگر این افراد به تلفن های همراه اعتیاد داشته باشند ، احتمال ابتلا به غده آنها کمتر از یک درصد است. اما بسیاری از فناوری های پوشیدنی فقط به بلوتوث محدود نمی شوند.
 
معایب مچ بند هوشمند a1
 
کارشناسان هر دو شرکت ساعت های هوشمند را محصولی می دانند که می توانند اعلان های شما را با سرعت بیشتری نسبت به صفحه موبایل نمایش دهند. با این وجود ، پیشرفت تکنولوژی و محصولات جدید هر روز وارد بازار مصرف می شود و یکی از اهداف اصلی این محصولات کمک به افزایش کیفیت زندگی فرد است.
 
مشکلات اسمارت واچ ایسوس
 
امروزه استفاده از ساعت های هوشمند بسیار افزایش یافته است ، اما هنگام استفاده از ساعت های هوشمند شایان ذکر است که در ابتدای کار ممکن است نقص و نقصی در این ساعت ها وجود داشته باشد. متعلق است در سال 1946 ، یک تبلیغ در ایالات متحده منتشر شد که نشان می داد یک پزشک لباس سفید سیگار می کشد با عنوان: "پزشکان بیش از هر سیگار دیگر سیگار شتر می کشند. اما اخیراً پزشکان و دانشمندان نسبت به استفاده از این فناوری ها هشدار داده و گفتند که این فناوری ها می توانند سلامتی انسان را تهدید کنند. به همین ترتیب ، امروزه س forال محققان و مصرف کنندگان این است که چقدر استفاده از رایانه های کوچک نزدیک بدن ما ، مانند ساعت های هوشمند ، در دهه های آینده خطری برای سلامتی ما تلقی می شود.42 است.
 
مشکل وصل نشدن ساعت هوشمند به گوشی
 
در ماه های ابتدایی سال 2015 ، اپل و سامسونگ مصرف کنندگان را به استفاده از انواع دستگاه های الکترونیکی نزدیک به بدن تشویق کردند. در نتیجه ، کل چارچوب SAR منسوخ شده است. اما چرا ما به شما پیشنهاد می کنیم این دستگاه را خریداری نکنید؟استانداردهای قدیمی مشکلی برای مصرف کنندگان است که به دنبال راهنمایی از متخصصان بهداشت هستند زیرا بسیاری از افراد در جامعه پزشکی از خطرات احتمالی پرتوی مایکروویو برای سلامتی اطلاع ندارند.
 
عیب یابی مچ بند هوشمند
 
البته تاکنون هیچ تحقیق قطعی در مورد تأثیر رایانه های پوشیدنی مانند Apple Watch بر سلامتی انسان انجام نشده است ، اما بر اساس نتایج حاصل از تأثیرات تابش تلفن همراه بر بدن انسان ، می توان خطرات آن را پیش بینی کرد.بسیاری از محققان معتقدند که ساعت های هوشمند یا حتی دستبندهای هوشمند ممکن است با بیماری هایی مانند سرطان خون ، سرطان ، آلزایمر و افزایش ضربان قلب در ارتباط باشند.قطر استخوان جمجمه در کودکان بسیار کمتر از بزرگسالان است و آنها بیشتر در معرض تابش قرار می گیرند ، بنابراین کودکان باید از این دستگاه ها بسیار محدود استفاده کنند و اگر از ساعت های هوشمند استفاده می کنند ، باید قبل از خواب آن را از دستان خود خارج کنند.مشکل اصلی این است که در چند ماه گذشته ، این محصول از نظر نرم افزاری پیشرفت چندانی نداشته است و هنوز هم باید در انتظار به روزرسانی های نرم افزاری و سخت افزاری ، یک محصول جدید محسوب شود.
 
مضرات مچ بند هوشمند
 
در حقیقت ، اثبات یا رد این مسئله بسیار دشوار است.مدتی پیش ، اپل یک به روزرسانی جامع را منتشر کرد که سرعت باز شدن برنامه های شخص ثالث را بسیار بالا برد. وسایلی که علاوه بر نشان دادن زمان ، به عنوان جواهرات مد نیز مورد استفاده قرار می گیرند و می توان شخصیت صاحب آنها را حدس زد! 
 
مضرات استفاده از ساعت هوشمند
 
اما شاید درست یا نادرست بودن این ادعا برای آنها مهم نباشد.در واقع ، ما فقط خودمان را باور می کنیم که ایمن بودن رانندگی با عینک گوگل ایمن است. با خرید یک ساعت برای کودکان خود از سنین پایین ، می توانید زمان و مدیریت صحیح را به آنها بیاموزید تا با گذشت زمان آنها یاد بگیرند که همه کارها را به موقع و به موقع انجام دهند. این اولین بار است که دستگاههای بی سیم در چنین دامنه ای گسترده و طولانی بر روی بدن انسان قرار می گیرند ، که به معنای قرار گرفتن بیشتر یا بیشتر در معرض امواج رادیویی است.همچنین ، قدرت سیگنال Wi-Fi به طور کلی کمتر از تلفن همراه است.
 
فواید و مضرات اسمارت واچ
 
می توان گفت که این دستگاه های هوشمند به دلیل عملکردهایی مانند مغناطیس الکترومغناطیسی یا IRM ممکن است طیف وسیعی از تابش مانند امواج رادیویی ، اشعه ایکس یا نور مرئی را منتشر کنند.نوبت به استفاده از رایانه شخصی یا لپ تاپ می رسد ، زیرا بیشتر افراد کار خود را با این دستگاه انجام می دهند و از طرف دیگر ، لپ تاپ همچنان بهترین صفحه نمایش برای مرور وب و تماشای فیلم روی آن است. به گفته تیلور ، استفاده از یک فناوری پوشیدنی با تلفن هوشمند یا تبلت می تواند "اثر تجمعی" داشته باشد.به هر حال ، زمان تولید محصولات پوشیدنی فرا رسیده است.
 
عوارض اسمارت واچ
 
خطرات استفاده از فناوری های پوشیدنی برای سلامتی بسیار زیاد است ، زیرا هنگام استفاده از رایانه در سیستم عصبی انسان اعتیاد آور است.جالب اینجاست که تاکنون هیچ نشانه ای از تابش رادیو الکترومغناطیسی کشف نشده است.
 
مشکلات مچ بند هوشمند شیائومی
 
اما سازمان بهداشت جهانی اثرات الکترومغناطیسی را بعنوان ماده سرطان زای احتمالی شناسایی کرده است.من کاملا می فهمم اگر می خواهید به کوچولوی خود بهترین بدهید. حقیقت این است که پس از مدتی ، این محصول به بخشی خنثی از زندگی دیجیتالی شما تبدیل می شود که به آن عادت خواهید کرد. هر روز اخبار سرقت تلفن های همراه را در خیابان های شهر می شنویم. این کاری است که اگر آیفون خود را پشت سر بگذارید احتمالاً انجام می دهید.
 
مزایا و معایب اسمارت واچ 
 
انسانها به آزمایشات بیشتری احتیاج دارند. در واقع ، در حال حاضر آنها باید با یک تلفن هوشمند جفت شوند تا عملکردی خارج از نمایش زمان داشته باشند. دانشمندان اتحادیه اروپا از سراسر اتحادیه اروپا ، به رهبری دکتر لنارت هاردل ، استاد اپیدمیولوژی سرطان شناسی و سرطان در دانشگاه اوبرتو سوئد ، یک مطالعه جامع انجام داده اند و همه اظهار داشتند که صحبت کردن برای مدت طولانی با تلفن همراه یا تلفن بی سیم خطر.اپل واچ از بلوتوث و وای فای استفاده می کند که هنوز مضر نیستند ، اما سامسونگ GEAR S و دستگاه های فناوری با پردازنده های 3G و 4G برای ساخت مضر هستند.
 
چرا نباید برای فرزندتان ساعت هوشمند بخرید؟
 
ساعت ها و تلفن های همراه از طریق فناوری بلوتوث به هم متصل می شوند و حتی اگر در خانه خود فاصله ای بیش از 10 تا 12 متر ایجاد کنید ، آنها از هم جدا می شوند که پایان اکثر قابلیت های ساعت هوشمند شماست. محققان همچنین به طور فزاینده ای در مورد وجود باتری های قدرتمند در نزدیکی بدن انسان برای مدت زمان طولانی نگران هستند.ساعت های هوشمند امروز فقط می توانند همراه تلفن همراه شما باشند و اگر از آنها جدا شوید ، بیشتر قدرت و توانایی های خود را از دست می دهند.همچنین می توان گفت ساعت های هوشمند تأثیر بسیار کمی بر روی پوست و مغز انسان دارند.
 
مزایا و معایب مچ بند هوشمند
 
به همین دلیل ، هنگام برقراری تماس توصیه می کنیم از ابزارهای هندزفری استفاده کنید.به همین دلیل ، شرکت های بزرگی مانند سامسونگ-اپل و همچنین شرکت های دیگری مانند شیائومی که ساعت های هوشمند تولید می کنند ، دیگر نمی توانند سیم کارت را در ساعت های هوشمند خود نصب کنند.
 
مزایای اسمارت واچ شیائومی
 
بنابراین هنگام خرید ساعت هوشمند سعی کنید به دنبال معیارهایی غیر از سیم کارت و Wi-Fi باشید. س isال این است که ، این تحقیق چه راه حلی برای طرفداران تبلت اپل که مشتاقانه منتظر انتشار ساعت آن هستند و همچنین علاقه مندان به گوگل و ویندوز برای خرید ساعت های هوشمند ارائه می دهد؟سلیقه و خواسته نوزادان و نوجوانان خیلی زود تغییر می کند و خیلی زود از وسایلشان خسته می شوند.
 
معایب اسمارت واچ شیائومی
 
یک مثبت.هرچه میزان تشعشع و توان خروجی دستگاه های هوشمند کمتر باشد ، نیاز به آزمایش های SAR با میزان جذب خاص کمتر است. تصور کنید که به راحتی می توانید مچ دست خود را بچرخانید و صفحه ساعت را روشن کنید. زیرا سطح انرژی آنها از انرژی بالاتر است. شرکت های بزرگ دنیای فناوری نیز با تولید این محصولات و افزایش تبلیغات سلامتی سعی در فروش خود دارند.برای اکثر کاربران اپل واچ ، حداقل هفته ای یک بار ، پس از چرخاندن مچ دست خود ، با صفحه ای که چراغ روشن نمی شود روبرو می شوند.
 
معایب مچ بند سامسونگ
 
مشکل از این واقعیت شروع می شود که سال گذشته ، زمانی که اپل ساعت هوشمند خود را معرفی کرد ، می توانستید همین ویژگی ها را در بررسی ها مشاهده کرده و همین مسائل را مشاهده کنید.اما برای بسیاری از محققان ، تابش کم انرژی حاصل از فرکانس های رادیویی تلفن های همراه و پوشیدنی ها بی خطر تلقی می شود.
 



:: موضوعات مرتبط: دیجی بلاگ , ,
:: برچسب‌ها: ساعت,ساعت هوشمند,معایب ساعت هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: